jueves, 7 de junio de 2012

M'ENDEVINES?

La tutora em va demanar abans de començar el tercer trimestre si podia dur a terme la UD dels oficis i dels mitjans de transports. A la primera sessió per introduir els mitjans de transports vaig fer endevinalles amb els mitjans de transport. El joc consistia en que jo llegia una endevinalla sobre algun mitjà de transport i ells havien de saber quin mitjà era, però per donar-lis pistes vaig pensar fer un plafó i aferrar la imatge en forma de puzzle, de manera que jo vaig dividir la imatge en nou parts i cada vegada aferrava més parts fins que ja  podien veure part de la imatge i així ells ja sabien la resposta de l'endevinalla. 

Aquest joc els va agradar molt, sobretot en els infants NESE perquè alguns dies que la tutora donava joc lliure dins l'aula ells sempre jugàven a n'aquest joc.

Aquí vos pos unes quantes fotografies i així entendreu millor el joc


 Aquí anava aferrant el puzzle de manera que els i anava donant pistes una darrera l'altre




També per treballar els mitjans de transports vaig fer 4 grups d'experts, una eren experts sobre els mitjans aeris, altres sobre els marítims, terrestres i ferroviaris. Jo els vaig repartir una cartolina amb preguntes a cada grup de manera que cada grup havia de conestar les preguntes i sinó les sabien havien d'investigar. Tots els grups s'implicaren molt i vàren fer molta feina cercant i recollint informació de llibres i internet. Despres cada grup va sortir a llegir el que havia contestat a les preguntes. Els infants NESE també estàven molt motivats i aportaven informació del que ells sabien sobre els mitjans de tranports.

No hay comentarios:

Publicar un comentario